טיפול בבעיות עור 

סובל ממחלת עור כרונית?
הסימפטומים, בשילוב מראה העור בוודאי גורמים לך לסבל רב! קרא עוד על האבחון שיאתר מה גרם להתפרצות המחלה ומהו הטיפול שיחולל פלאים בעור גופך

טיפול בבעיות עור

במחלות עור רבות הביטוי למחלה נראה על פני שכבת העור החיצונית, אולם התפרצות המחלה יכולה להיות על רקע תורשתי, דלקתי, אוטואימוני, זיהומי, אלרגי או מתח נפשי.
אם אתה או ילדך סובל ממחלת עור כרונית כגון: פסוריאזיס, סבוריאה, אטופיק דרמטיטיס, אורטיקריה או מפטרת עיקשת בעור או בציפורניים, אתה ודאי סובל מגרד עז ומנגעים בעור שגורמים לך לבעיה פיזית, נפשית וחברתית ולפגיעה קשה באיכות החיים. במחלות עור רבות, הטיפול בסימפטומים: נגעים, שלפוחיות, גרד, קשקשת וכדומה הינו שטחי ואיננו מטפל במקור לבעיה, על כן גם אם יש רגיעה או הפחתה בעוצמת הסימפטומים, זו תהיה הפוגה בלבד והמחלה לא תחלוף. האם יש פתרון, כזה שיהיה יעיל יותר מהפוגות קצרות? שיכול למנוע מההתקפים הבאים של מחלת העור לחזור?

אבחון בגלגל העין יגלה את המקור למחלות העור

חשוב שתדע כי הסימפטומים של המחלה הם על פני העור אולם המקור למחלת העור הינו באברי הגוף הפנימיים. העור הינו אחת ממערכות הניקוי הגדולות של הגוף, בנוסף למערכת העיכול, מערכת הנשימה ומערכת השתן והכליות. כאשר מצטברת פסולת או ריכוז גבוה של רעלים במערכת ניקוי אחת, נוצר עומס על המערכות האחרות ועלולה להתפרץ מחלה במערכת ניקוי אחרת. לדוגמא, אם יש ריכוז רעלים גבוה במערכת העיכול, יכולה להתפרץ מחלה כרונית במערכת ניקוי אחרת של הגוף – על שכבת העור העליונה או בדרכי הנשימה. על כן טיפול רק בעור לא יעלים את המחלה, אלא רק יפחית מעוצמת הסימפטומים. כאשר מדובר לדוגמא באטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) מחלת עור עיקשת ושכיחה בקרב ילדים, המשחות יכולות להפחית את הופעת הגרד אבל לא להעלימן והמחלה תתקוף שוב ושוב בעונות השנה השונות ובמצבי לחץ והיא יכולה להימשך שנים. כמו כן משחות עם סטרואידים גורמות לנזק ותופעות לוואי רבות: מחלות לב, לחץ דם גבוה, כאבי ראש, אגירת נוזלים ועוד.

דוגמא אחרת היא מחלות עור דלקתיות כגון פסוריאזיס וסבוריאה. הטיפולים הקונבנציונאליים יכולים להפחית את היקף הופעת הנגעים על העור ואת עוצמת הגרד או במקרה הטוב להשיג הפוגה זמנית, אבל לא לפתור את מקור הבעיה. לכן בפסוריאזיס, יופיעו התקפים חדשים כל הזמן והביטוי של המחלה בעור יכלול כתמים אדומים בגדלים שונים המכוסים בשכבה של קשקשים דביקים באזורים שונים בגוף, בקרקפת, על הציפורניים ואפילו באברי המין, ובמחלת הסבוריאה בנגעים של קשקשים לבנים שיופיעו שוב ושוב. הגרד מציק ומפריע לנהל חיים נורמליים.

טיפול מותאם לתוצאות האבחון

איריס גייר, מומחית באבחון באמצעות הסתכלות על סימנים המופיעים בעין ומשקפים את מצב הבריאות של האדם (אירידיולוגיה וסקלרולוגיה) , מאתרת את הגורם להתפתחות הבעיה הבריאותית.

איריס עוסקת באבחון באמצעות גלגל העין מזה 18 שנים והגיעה לתחום לאחר שחלתה ולא נמצא שום הסבר קליני לסימפטומים מהם סבלה. לאחר שנואשה ממציאת הגורם למחלה וממציאת הטיפול המתאים, עברה אבחון אירידיולוגי ובהמשך לאבחון קיבלה טיפול שפתר את בעיות הבריאות מהן סבלה. בעקבות המקרה הפרטי שלה החליטה ללמוד ולהתמחות אצל המומחים המובילים בעולם: ד”ר דניאל לו-ריטו מאיטליה, ד”ר בלינפנטה מקנדה ובמרכז של ד”ר ברנרד ג’נסן בארה”ב.   

את האבחון האירידיולוגי מבצעת איריס על ידי צילום העין במצלמה ומיקרוסקופ ייעודיים בעלי רזולוציה גבוהה ובעזרת תוכנת מחשב מתקדמת שיזמה את פיתוחה בשיתוף עם החוקרים המובילים בתחום מרחבי העולם.

אצל הסובלים ממחלות עור כגון פטרת, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, סבוריאה, אקזמה, קשקשים על עור הקרקפת, פריחה על רקע של אורטיקריה,  מאתרת איריס באמצעות אבחון בגלגל ולובן העין היכן בגוף קיימת הצטברות של רעלים והטיפול שהיא מתאימה לניקוי מערכות הגוף הפנימיות, מוביל להטבה במחלה על פני המעטפת של הגוף, עד להעלמות כל נגעי המחלה על העור.  

באבחון של עפרה שפי שסבלה מפסוראיזיס חמור ומכאבי ראש ראומטיים, זיהתה איריס נטייה לחוסר איזון בקטריאלי במעי וחולשה של הכבד, טפילי מעיים והצטברות גבוהה של רעלים בטחול שהתפרצו דרך העור. הטיפול שהותאם לעפרה על פי ממצאי האבחון הביא להחלמתה בתוך מספר חודשים כפי שהיא מתארת:

” הטיפול בפסוריאזיס הפתיע אותי ביעילות ובתוצאות המדהימות. היום אני מרגישה בריאה מתמיד ונהנית מאיכות חיים”

רינת מימון שסבלה 15 שנים מפטריות חמורות בעור ובציפורניים מספרת:

“הבעיה הציקה לי מאד, אסתטית ופיזית, גרד קשה ותחושת צריבה בעור. ניסיתי כל משחה אפשרית, רפואית וטבעית, דיקור, ים המלח, תזונה , מיצים ומה לא. לפני כשנתיים הייתי בהרצאה של איריס ונחשפתי לאבחון המדהים בגלגל העין. איריס הסבירה לי שהבעיה נובעת מפטריית קנדידה במערכת העיכול. הטיפול עזר ובתוך 4 חודשים כבר היה שיפור ניכר בפטריות בעור והציפורניים התחילו להחלים. כיום כשנה לאחר הטיפול אני נקייה לגמרי מהפטרת… פשוט מדהים”

טיפולים נוספים בקליניקת איריס גייר