אבחון אירידיולוגי רב-מימדי

אבחון אירידולוגי רב מימדי הינו שיטת אבחון נטורופתית, בעבר היה מבחר קטן של רופאים שביצעו אבחון אירידיולוגי אך כיום תחום זה ידוע ומוכר בכל העולם. שיטת אבחון זה הפכה להיות פופולריות בקרב מטפלים נטורופטיים.

תהליך אבחון אירידיולוגי

אבחון זה מאפשר לנו לראות את מקור הבעיה הרפואית ממנה סובל המטופל, כמו כן להבין מהו הגורם העיקרי לכאב או מחלות וסימפטומים אחרים שברוב המקרים בדיקות שיגרתיות כמו בדיקות דם לא מצביעות על מקור הבעיה.

באבחון זה אנו בוחנים את קשתית העין (גלגל העין) ומתמקדים בעיקר בחלקו הצבעוני, מבנה, קשתית והסימנים. לפי תורת האירדיולוגיה ישנה משמעות פיזית לסימנים אלו ועל ידי כך ניתן להצביע על המצב הבריאותי כמו כן הרגשי של אותו מטופל. לסימנים הנמצאים ברשתית ישנו קשר ישיר למערכות והאיברים בגוף מאחר והמוח והעיניים מתפתחים מאותה רקמה, הנקראת “רקמת האקטודרם”. למעשה תורת האירידיולוגיה אומרת כי כל סימן מצביע לנו על איבר מסוים ויכול לומר לנו האם הוא חזק או חלש.

האבחון הינו מתבצע בצורה ממוחשבת המשלבת בתוכה הסתכלות ממוקדת בצילומי העיניים .הבדיקה עצמה אינה פולשנית ולא דורשת הכנה מוקדמת ולכן ניתן לבצע אותה בכל זמן.

מהם היתרונות של אבחון אירידיולוגי

  • לגלות מחלות תורשתיות, נטיות גנטיות עוד לפני שהתגלו סימפטומים מוחשיים.
  • בדיקת על מצב המערכות בגוף, למשל מערכת העיכול, מערכת העצבים, עור ואפילו פוריות
  • מציאת מחלות בשלבן הראשוני, מצב זה מונע הדרדרות ולטפל בהתאם באמצעות טיפול מונע ותזונה מתאימה
  • ברוב המקרים אבחון זה עוזר לנו להסיק מסקנות בנוגע למצבו הרפואי של המטופל בצורה מיידית ומהירה

אילו בעיות ניתן לאבחן

אחד הדברים שניתן לראות באבחון זה האם קיימת נטייה לחומציות יתר, המאופיינת בעיקר בעיניים חומות אשר בבדיקה האירידיולוגית נראה בצבע חום דבש או קרמל. חומציות יתר נמצאת בעיקר ברקמות כלי דם שרירים במערכת הדם. אנשים עם חומציות יתר הנם בעלי נטיה לדלקות בגוף, בעיות מפרקים ושלד ובעיקר חוסר שקט פנימי. ניתן לאזן את רצת החומציות על ידי תזונה נכונה המכילה ירקות פירות דגנים מלאים מוצרים עם קמח כוסמין דגים ועוד. ככלל, מומלץ להימנע מסוכרים, עישון, עוף ביצים נקניקים ועוד.

דבר נוסף שבולט באבחונים אלו היא במידה וקיימת הילה לבנה המקיפה את הקשתית, דבר זה מצביע על נטייה ללחץ דם גבוה וכולסטרול. הילה זו קיימת גם אצל ילדים ומצביע גם כן על נטייה לייצור רמות כולסטרול גבוהות ולכן יש צורך לפתח הרגלים נכונים של אכילה בכדי שנטייה זו לא תוביל להתפתחות של כולסטרול גבוה ולחץ דם. התזונה צריכה להתבסס על קטניות, דגים, דגנים מלאים ולהמנע מאכיל חלבון מהחי.

חשוב לזכור כי מדובר באבחון שאינו כואב או פולשני שמאפשר לנו לסרוק את כל מערכות ואיברי הגוף ולעמוד על מצבנו הרפואי בהיבט הפיזי והריגשי גם כן.

לייעוץ ומידע נוסף אודות אבחון אירידיולוגי לחצו כאן >>

טיפולים נוספים בקליניקת איריס גייר 

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: