Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » אבחון בגלגל העין לזהות את המקור לכאבי הגוף

אבחון בגלגל העין לזהות את המקור לכאבי הגוף

לזהות את המקור לכאבי הגוף

כאבים בגוף הם אחת מהבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר במאה ה-21, בין אם מדובר בכאבי מפרקים ושרירים, כאבי ראש או כאבי בטן. הסובלים מכאבים כרוניים מטופלים בעזרת תרופות נוגדות-כאב, שבמקרה הטוב עוזרות להפחית את עוצמת הכאב אך לא פותרות את הבעיה. שימוש ממושך בתרופות גם יכול לגרום לנזק למעיים ולכבד. אז מהי הדרך לטפל בכאב כרוני?

איריס גייר על אבחון בגלגל העין: לזהות את המקור לכאבי הגוף

סובלים מכאבים בגוף ולא ברור לכם למה? אבחון בגלגל העין יעזור לזהות את מקור הכאב

אירידולוגיה, מדע פענוח סימנים בגלגל הצבעוני של העין ובחלק הלבן שמסביבו, הוא כלי אבחון המבוסס על מחקרים קליניים שבעזרתו ניתן לזהות באופן מעמיק את הגורמים להתפתחות של כאבים כרוניים ומחלות שונות ושל סימפטומים שטרם נמצא להם הסבר בבדיקות אחרות וכך ניתן להתאים טיפול למיגור מקור הכאב ודרך זו מובילה להחלמה ולא רק להקלה רגעית לכאב.

אציג לכם מספר דוגמאות של מטופלים דרכם ניתן לראות את הכוח של האבחון בגלגל ולובן העין וכיצד הוא מוביל לריפוי כאבים כרוניים.

לדוגמא אצל מטופלת שסבלה כשנה וחצי מפיברומיאלגיה והיתה במצב של חוסר תפקוד, קושי בהליכה והנעת הזרועות, האבחון בעין הראה שמקור הבעיה היה במוח המוארך אשר אחראי על העברת מסרים לשרירים. טיפול במקור הכאב הוביל להחלמה מלאה.

אצל מטופלת אחרת שסבלה מכאבי ראש והתקפי מיגרנה במשך 10 שנים, לובן העין הראה על הצטברות גבוהה של רעלים במעי הגס. רעלים אלו עוברים מהמעי דרך מחזור הדם למוח וגורמים להתקפי מיגרנה. טיפול במקור הבעיה הוביל לריפוי כאבי הראש ולהחלמה.

מטופל שהרגיש זרמים ביד שמאל וכאבי תופת ברגליים, ביצע בדיקות דם, א.ק.ג. וארגומטריה. לאחר שהתוצאות חזרו תקינות, נשללה האפשרות שקיימת בעיית כלי דם ולב.

באבחון לובן העין התגלה המקור לסימפטומים עליהם דיווח ונמצא כי הוא סובל מחסימה טוטאלית של העורקים הכליליים. תוצאות האבחון הראו שהוא בסכנת חיים והוא עבר ניתוח מעקפים דחוף שהציל את חייו.

שלושת המטופלים סבלו מכאבים חזקים שהובילו לחוסר תפקוד, אך בזכות האבחון היה ניתן לאתר את מקור הכאב ומכאן להגיע לטיפול שעזר להחלמה.

אם אתם סובלים מכאבים כרוניים הגיע הזמן להסתכל לבעיה בעיניים. למידע נוסף לחצו כאן >>

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.