לימודי אירידיולוגיה במכללה לאירידולוגיה רב-מימדית בהנהלת איריס גייר

אירידולוגיה – מדע האבחון בגלגל העין, מעניקה לך כלים יעילים ומדויקים לאבחון ולפתרון בעיות הבריאות של המטופלים. תחום האירידולוגיה נוחל הצלחה רבה בזירה
הבינלאומית (משמש ככלי אבחוני נוסף בבתי-חולים באירופה) ותופס תאוצה גדולה גם בישראל.

איריס גייר, מומחית בינלאומית באירידולוגיה רב-מימדית ונציגת ארגון האירידולוגיה הבינ”ל IIPA בישראל, פותחת בפניך שער לעולם האירידולוגיה במסגרת המכללה לאירידולוגיה רב-מימדית.

תכנית הלימודים מקנה לך את הכלים המקצועיים המתקדמים והמעמיקים ביותר בתחום, תוך התבססות על המחקרים העדכניים ביותר. תמיד חלמת על מקצוע שמשלב קידום והתפתחות אישית עם עזרה אמיתית ומשמעותית לזולת? בוא/י להיות אירידולוג/ית!

לימודי אירידיולוגיה

להיות אירידולוג זה לצלול לעולם של ידע לתועלתם של אחרים

להיות אירידולוג כיום, פירושו להיות מסוגל להגיע לרמת אבחון מעמיקה שמנחה את המטפל למיקוד במקור הבעיה, ולא בסימפטומים ומיקום הכאב. כך מתאפשרים התאמת טיפול מדויק להחלמה וגילוי מוקדם של בעיות בריאות עוד לפני שהמטופל מתלונן על כאב.
להיות אירידולוג, משמעו לעסוק בתחום מרתק ומרגש, שבו ניתנת לך האפשרות לראות את האדם שיושב מולך בשלמותו, על מכלול תכונותיו הפיסיות והרגשיות. להיות מסוגל לחשוף בפניו, בזכות שליטתך במפות גלגל העין ובסימנים המופיעים על פני לובן העין, סודות גדולים, שיאירו עבורו את הדרך הנכונה להשגת בריאות טובה, איזון ואיכות חיים.

מיהם האנשים שעשויים להיות אירידולוגים טובים?

אל מדע האירידולוגיה הרב-מימדית נמשכים, באופן טבעי, כל מי שיש להם רצון לסייע לאנשים לזכות בטיפול הטוב ביותר. החל מאנשי הרפואה הקונבנציונלית, ועד למתמחים בתחומים החדשים ביותר של ענפי הרפואה המשלימה – ובכלל זה גם אנשים, שכל רצונם הוא לסייע לאחרים לזהות טוב יותר את מצבם הגופני, הרגשי והנפשי, בטרם יחליטו לעזרתו של מי לפנות.

בוא/י להוביל את ההצלחה בישראל!

לבוגרי המכללה תינתן האפשרות להיות חלק ממשפחת “איריס גייר – הקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית” ואף להתפתח עמה. לאור הביקוש הרב בארץ לאירידולוגים מוסמכים, הקליניקה עומדת בפני תהליך התרחבות ועתידה לפתוח סניפים בפריסה ארצית, אותם ינהלו בוגרינו המצטיינים בהדרכה ובליווי צמוד של איריס גייר.

 

טיפולים נוספים בקליניקת איריס גייר 

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: