Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » לנצח את פיברומיאלגיה

לנצח את פיברומיאלגיה

לנצח את פיברומיאלגיה | פיברומיאלגיה אבחון עצמי
מבוא למדריך לפיברומיאלגיה

פיברומיאלגיה היא אחת המחלות הערמומיות ביותר. יש לה הרבה מאוד תסמינים ואף לא בדיקה אחת קונבנציונאלית שהייתה אומרת מה שורש הבעיה וכיצד ניתן להבריא. הטיפול בפיברומיאלגיה לרוב מתרכז בשיפור איכות החיים של החולים. הוא כולל מתן משככי כאבים, תרופות נוגדות דיכאון, המלצות לפעילות גופנית מתונה מותאמת למצב הבריאותי, שמירה על אורח חיים בריא ככל האפשר.

פיברומיאלגיה נקראת גם מחלה ערמומית כי חולים רבים מתלוננים על כך שהסביבה לא יודעת לקבל ולהכיל אותם. לעיתים כלפי חוץ חולות פיברומיאלגיה, הרי רוב החולים הן נשים, נראות בריאות לחלוטין. ולסביבה לעיתים קשה להבין מדוע אישה צעירה שעל פניו נראית בריאה ושלמה, מתקשה מאוד בתפקוד היומיומי.

הסימפטום המוביל של פיברומיאלגיה הוא כאב. זהו כאב כרוני קשה שמתמקד בשרירים, בעצמות, במפרקים. נוסף על כך, היות וכל מנגנון הכאב בגוף משתבש, כל מה שאנשים בריאים חשים כגירוי בלבד: קור, חום ואפילו סטרס, מורגש ע”י חולות פיברומיאלגיה ככאב. הכאב הפיברומיאלגי מלווה לעיתים קרובות בעייפות כרונית, בעיות עיכול, דיכאון, חרדות, נדודי שינה, קשיי ריכוז ועוד שורה ארוכה של תסמינים שמשתנים מחולה לחולה.

תרופות שונות ובראשן משככי כאבים ונוגדי דיכאון עוזרות להתגבר על הכאב, אך עבור פרק זמן קצר הכאב חוזר. וזה כמובן אינו מפתיע, היות והטיפול לא מתיימר אפילו לרפא את המחלה, אלא רק להקל על החולה ולהחליש את ביטוי המחלה. לצערנו, כשמדובר בביטויים חריפים מאוד של המחלה, אין גם תרופות ביכולות להקל בצורה משמעותית, וזו הסיבה שתפקודן של הנשים הצעירות שסובלות מהמחלה נפגע כל כך.

האם זה אומר שאין פתרון לבעיה? לא כמובן. כמו כל מחלה, גם פיברומיאלגיה ניתנת לריפוי במידה ומוצאים את שורש הבעיה ומטפלים בו בצורה נכונה. השיטה שיודעת לזהות את שורש הבעיה נקראת אירידיולוגיה רב מימדית. בשיטה זאת מאבחנים את הגוף דרך קשתית העין והלובן של העין. זיהוי המקור לבעיה מאפשר גם להתאים טיפול שלא רק מקל על הסימפטומים, אלא מרפא את המחלה עצמה! הטיפול הטבעי, התאמת תכנית תזונה אישית וניקוי רעלים בשילוב עם שיטות ריפוי טבעיות בדוקות אחרות אפשר עד היום למאות נשים להחלים ולחזור לתפקוד מלא ולחיים ללא כאבים.

למידע נוסף על טיפול בפיברומיאלגיה לחצו כאן >>

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.