Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » אבחון פריצת דיסק באמצעות אירידיולוגיה

אבחון פריצת דיסק באמצעות אירידיולוגיה

אבחון פריצת דיסק באמצעות אירידיולוגיה

פתגם עתיק טוען כי העיניים הן ראי הנשמה. ואכן אירידיולוגיה היא מדע ניתוח המבנים העדינים של קשתית העין. הקשתית מצביעה על מצב הגוף, חושפת חולשות מהותיות, רמות בריאות ומצבים המתרחשים בגוף האדם. עפ”י תפיסה זו, העיניים מהוות את החלון לבריאות האדם. לא קיימות בעולם שתי קשתיות זהות. מבנה הקשתית הוא כה ייחודי, שהוא משמש ככלי לאמצעי זיהוי ביטחוני, במשך שנים שימש ככלי לניתוח בריאותם של אנשים.

כיצד עובדת אירידיולוגיה?

הקשתית מכילה סיבים ופיגמנטציה אשר משקפת באופן מפורט את המצב הפיזי והנפשי של האדם. האבחון מתייחס לצבע הקשתית, לסימנים כהים שפוגמים באחידותה, לנקודות שונות ואזורים הנראים בלתי תקינים. הפן המדעי של האירידיולוגיה מבוסס על ידע שנאסף לאורך שנים ומחקרים רבים, ידע שהביא לפיתוח מפות רבות ומפורטות. המפות האירידיולוגיות הללו הן למעשה הקשתית האנושית, המחולקת למקטעים מקטעים, כל מקטע מציין אזור או איבר בגוף המקושר אליו.

במידה ואזור מערכת השלד ועמוד השדרה כפי שמופיע במפה מזוהה בעין כאזור עם רגישות או עם ליקוי, ידע המאבחן האירידיולוגי להגיד מה ניתן ומה צריך לעשות על מנת להביא להקלה ושיפור המצב.

מערכת השלד- אבחון וטיפול אירידיולוגי:

מערכת השלד היא זו התורמת לגוף יציבות ואת זקיפות הקומה, היא זו שמאפשרת (יחד עם השרירים, הגידים וכו’) את יכולת התנועה, והיא זו המספקת הגנה לחלקי הגוף הפנימיים. לדוגמא כלוב בית החזה מגן על הריאות, הגולגולת מגנה על המוח ועוד.

בשל עומסים שונים הנמצאים על חלקי השלד והמפרקים, בעקבות חבלות, תזונה לקויה, מחלות שאינן מאובחנות, חולשה גנטית עשויים אנשים לסבול מבעיות במערכת השלד. באמצעות אירידיולוגיה- אבחון באמצעות גלגל העין, ניתן לאתר חלק ניכר מהסיבות לתופעות הנ”ל ולהביא להטבה משמעותית בעזרת מגוון שיטות טיפול.

כאבי גב ופריצת דיסק:

באמצעות איתור סימנים על גבי קשתית העין ניתן לאתר ולטפל בבעיות וסימפטומים כגון כאבי גב ופריצת דיסק. פריצת דיסק מתרחשת כאשר ישנה הפרעה במבנה האנטומי של אחד או יותר מהדיסקים הממוקמים בין חוליות עמוד השדרה. מבנה הדיסק נוזלי ורך מבפנים, ומבחוץ הוא מוקף טבעת סיבית. כאשר החלק הרך פורץ החוצה או דוחף את הטבעת הסיבית שמסביבו, נגרמת תופעה המכונה בלט דיסק, או פריצת דיסק- בהתאם לרמת החומרה.

בעולם המערבי כאבי גב נחשבים לבעיה האורתופדית הנפוצה ביותר. ריבוי פעולות הנעשות בישיבה, מיעוט בפעילות גופנית, חוסר מודעות לצורך בתנועה, חולשה של השרירים כל אלה מובילים לכאבים שונים של כאבי גב וכן לפריצת דיסק.

רבים מהסובלים מבעיות בגב בצורה טבעית פונים לאורתופד דרך קופות החולים או דרך המלצה, לדוגמא אורתופד מומלץ בתל אביב יוכל להיות בין אלו שפונים אליהם לראשונה. אך אבחון פריצת דיסק דרך גלגל העין היא שיטה יעילה לא פחות ואף יותר.

בגלגל העין ובקשתית העין ניתן למצוא הרבה סימנים ועדויות להרגלי חיים לקויים ולסיבות התורמות לכאבי גב, פריצת דיסק עפ”י האירידיולוגיה מדובר בעצירה רגשית ואין ספק שהסתכלות שונה על החיים תקל על מערכת השלד שלנו וכך על כאבי הגב ופריצת הדיסק.

לדוגמא כאבים בשלד מצביעים בין השאר על חוסר גמישות של האדם כלפי עצמו וכלפי הסביבה. הטיפול בפריצת דיסק וכאבי גב בשיטה זו הוא טבעי, ייחודי ומותאם באופן ספציפי לנראה בעינייך. מטרת הטיפול היא לטפל מהפנים החוצה. לא בפריצת דיסק או בכאב כבעיה, אלא להביא לאיזון של מכלול תהליכים פנימיים הקשורים בשילוב הגוף והנפש.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.