Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » איך לטפל בבעיות סוגרים בגיל השלישי?

איך לטפל בבעיות סוגרים בגיל השלישי?

סוד הבריאות נמצא בגלגל העין

ככל שהאנשים היקרים לנו מזדקנים, כך אנחנו צריכים לוודא שהם מטופלים באופן הטוב ביותר וזאת על מנת למנוע מהם סבל מיותר ותחושת אובדן שליטה ועל מנת להבטיח להם שגרה תפקודית. בגיל השלישי, מערכות הגוף, ביניהן מערכת ההפרשות, נחלשות ולכן חשוב לוודא שאנו מספקים לאנשים היקרים לנו את האבחון המדויק ביותר ואת הטיפול המתאים והאיכותי ביותר לבעיית הסוגרים ולבעיות נוספות.

לא מוותרים על אבחון

השלב הראשון של עזרה לאנשים שסובלים מבעיה רפואית, תמיד יהיה שלב האבחון. חשוב לקחת בחשבון שפעמים רבות אנשים אינם יודעים מהי הבעיה שלהם, רק מהו הסימפטום של אותה בעיה. בנוסף, בגילאים מבוגרים יותר כאשר השרירים נחלשים וכן מערכות הגוף, מבוגרים רבים אינם יודעים להצביע על מה שכואב להם וגורם להם לתחושה רעה ולפעמים יש להם תחושה שכל הגוף כואב ואין מזור לעניין. מסיבה זאת חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שיכולים לאבחן את הבעיות השונות ולטפל בהן. אחת משיטות האבחון המוכרות היא שיטת האירידיולוגיה המשתייכת לרפואה המשלימה. כאן, המומחה ירצה לדעת מה הרקע הרפואי של המטופל ולאחר מכן הוא יאבחן את מצב הבריאותי באמצעות התבוננות בקשתית העין. בהתאם, הוא ימליץ על טיפול מתאים, טיפול אותו ניתן לשלב לרוב עם הטיפול הקונבנציונלי.

בעיות סוגרים בגיל השלישי

בין הבעיות הנפוצות בגיל השלישי הן בעיות במערכת העיכול ובמערכת ההפרשה של הגוף אשר יכולות לבוא לידי ביטוי בעצירות, חוסר שליטה על הסוגרים (דליפת או בריחת שתן) ונפיחות בבטן. אבחון הבעיה יוביל להצעת טיפול ממוקד שמטרתו הקלה על המצב הקיים או פתרון המצב. חשוב לקחת בחשבון שלא ניתן לפתור כל בעיה, אך יש בעיות עליהן ניתן להקל ופעמים רבות הטיפול עצמו לוקח זמן. לכן, במקביל לאבחון ולטיפול תמיד חשוב לוודא שלאדם היקר לכם נוח והוא אינו סובל. כאשר מדובר על בעיית סוגרים בגיל השלישי, הפתרון הנפוץ הינו שימוש בחיתולים למבוגרים.

התאמת החיתולים למטופל

אין אחד שמעוניין בהוצאה גדולה על חיתולים למבוגרים וחשוב שתדעו שבהחלט ניתן לקנות חיתולים למבוגרים בזול. אך אם מדובר על מותג לא מוכר, אשר עשוי מחומרים פחות איכותיים ואינו מתאים במידה ו/שאו אינו יושב טוב על האגן של המטופל, אזי, חשוב לוותר על רכישתו, שכן הוא יכול להוביל לפריחה, זיהום, דלקת איזורית, תחושה לא נעימה של המבוגר ובטווח הארוך גם מצב של פצעי לחץ. לכן, טרם בחירת חיתולים, יש לוודא שאתם יודעים מה המידה הרצויה, שאתם קונים חיתולים המתאימים ליום/לילה,  שהחיתולים ברמת ספיגה גבוהה וכמובן שמדובר על חיתולים שזכו לאישור דרמטולוגי.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.