Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » גוף בריא נפש בריאה

גוף בריא נפש בריאה

גוף בריא נפש בריאה

יש דרכים טבעיות ובריאות להיות בריא בקלות ובמאמץ מועט, וזה לא דורש מכם הרבה

כולם רוצים להיות בריאים אבל כמה מוכנים לשמוע על הדרכים הנכונות לעשות זאת ולשמור על בריאות לאורך זמן? כשם שאנחנו צריכים לאוכל כל יום ולתחזק את הגוף, כך גם אנחנו חייבים לשמור על ניקוי כללי של המערכות אחת לתקופה, כדי לתת לגוף זמן לנוח ולחדש את המשאבים שלו כדי לתת לנו את התפוקה הטובה ביותר של המערכות הפנימיות.

שחרור העומס והלחץ, ניקוי רעלים, איזון הגוף והנפש על ידי הירגעות והרפיה, חופשה קצרה מהאוכל הרגיל שאנחנו אוכלים והפוגה קצרה זה כל מה שהגוף צריך כדי לשרת אותנו הכי טוב שאפשר גם הלאה.

תחזוקה נאותה של הגוף

לא בכדי משווים את הטיפול בגוף לטיפול ברכב שמסיע אותנו ממקום למקום. הגוף שלנו זקוק לשימון המערכות הפנימיות ולתדלוק שלהן במה שהכי טוב להן כדי שיפעלו טוב יותר וזה בדיוק מה שקורה כשעושים ניקוי רעלים אחת לתקופה. חשוב לזכור שמלבד מגבלות מסוימות על מי שיש לו בעיות פיזיות, ניקוי כזה דווקא מועיל למי שסובל מאי-כוונונים קטנים במערכות הפנימיות שלו וזה נותן לו דווקא הזדמנות נהדרת להחזיר אותן לאיזון. אם אין לכם בעיות רפואיות כמו ניתוחים שעברתם במערכת העיכול או בעיות ספציפיות בה, קראו על ניקוי רעלים וכיצד הוא עוזר לכם לשדרג, לאתחל ולהתניע את הגוף מחדש.

מה יש לנקות בעצם?

גם האנשים הבריאים ביותר שמקפידים על מזון בריא ומשתדלים לשמור על אורח חיים בריא יודעים שהם תלויים למעשה בסביבה ובתנאי המחיה של כולנו. זה אומר שלעולם לא נחזור עוד לסביבה נקייה כמו פעם, אלא נצטרך לעשות כמיטב יכולתנו להתמודד עם הנזקים המצטברים על כורחנו, ולא להוסיף עליהם עוד מבפנים. אנחנו מעמיסים על הגוף כשאנחנו אוכלים לא בריא ולא נקי, כלומר מזון תעשייתי מעובד לעייפה או מרוסס בכימיקלים, ולכן הגיע הזמן להתחיל לפעול נגד הצטברות הרעלים. אנחנו נושמים אוויר מלא בפיח, עשן, אבק וחלקיקי רדיקלים חופשיים. אנחנו משתמשים במכשירים ובמתקנים שפולטים קרינה ברמות שונות.

לטפל גם בסטרס ובמתחים

אי אפשר בעצם להתנתק מהחיים שלנו. אנחנו חייבים לחיות את החיים המודרניים כדי להתפרנס ולתפקד, אבל כל זה מוסיף לנו לחץ נפשי ותעוקה שלא תמיד יודעים לעצור ולטפל בה. אנחנו כבר יודעים, למשל, שסטרס הוא גורם רב חשיבות ביצירת חומרים רעילים כשלעצמם בגופנו כתגובה למתח, ולכן כל אלה חייבים להיות מנוטרלים אחת ולתמיד בצורה סדירה, כטיפול מתחזק מערכות יסודי. כל זה בא כדי להסביר למה ניקוי רעלים הוא הליך מחויב המציאות לכל מי שמרגיש שהגוף שלו מתחיל לשלם את המחיר על ההצטברות המזיקה הזאת בגוף של חומרים ותוצרים שאינם רצויים.

מהו ניקוי רעלים?

כל החומרים החיצוניים וגם הפנימיים שאינם טובים לנו משפיעים על תפקוד הגוף שמאותת לנו כל הזמן על בעיות שנוצרות כתוצא המכך. אלה יכולים להיות כאבי ראש לא מוסברים, כאבי שרירים ובעיות עיכול, עייפות ותשישות גופנית ונפשית, קושי להתרכז ולהתמקד ובאופן כללי הרגשה שהגוף אינו מתפקד במיטבו ורוצה טיפול, או לצאת לחופשה. ובכן, החופשה היא ניקוי הרעלים שנדרש לו כדי לשוב לתפקוד ואת זה עושים בפיקוח ובהדרכה צמודה של צוות מקצועי. ניקוי זה מתווסף לקביעת משטר תזונתי בריא ומאוזן כדי לצמצם נזקים להבא, תוך מתן עצות ומענה לכל בעיה.

איך מנקים רעלים?

מערכת העיכול שלנו צוברת פסולת רבה שנוצרת כתוצאה מהעיכול של המזון שלנו וחלקם אינו מופרש החוצה במלואו אלא מצטבר במעיים לאורך הזמן. טיפול קולון הידרותרפיה מעניק למעי הגס שטיפה שמנקה אותו מרעלים אלה שמשפיעים לרעה על תפקודו, ובכך משיבה לו את יכולת התפקוד המיטבית. לאחר מכן חשים שוב את האנרגיה מתחדשת ומתגברת ומערכת החיסון מתחזקת ומגינה עלינו טוב יותר.

יש כמה דרכים לבצע טיפול זה ובמכון שלנו יש דרך שמקצרת את התהליך והופכת אותו לנעים ורגוע יותר. בתהליך זה מתפטרים מ-3 קילו רעלים במעי ומחזירים לגוף את האיזון הרצוי שלו בתוך 40 דקות. התהליך מחזיר לכם גם את מערכת העיכול לתפקוד חלק יותר ונטול בעיות כמו גזים ונפיחות, והעיכול סדיר כמו ההפרשות. כך תוכלו להבטיח לעצמכם את איכות החיים שחיפשתם תמיד.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.