Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » דיקור סיני לפיברומיאלגיה

דיקור סיני לפיברומיאלגיה

פיברומיאלגיה היא מצב רפואי מסוים שבא לידי ביטוי בכאב שמופיע באזור רקמת החיבור והשרירים. במאמר הבא נסביר איך בדיוק מבצעים טיפול במצב מן הסוג הזה, למי הוא מתאים ומתי כדאי לעבור דיקור

פיברומיאלגיה, או בעברית "דאבת שרירים", היא מצב רפואי מאובחן שיש לו סימפטומים יחסית ברורים. בפועל, פיברומיאלגיה היא כאב שמופיע ברקמת החיבור ובשרירים. עם זאת, חשוב גם לזכור שמדובר על כאב כרוני שמתפשט על פני מקומות רבים בגוף ואף מלווה לעיתים קרובות בעייפות. כפועל יוצא מכך, תסמונת של פיברומיאלגיה פוגעת בתפקוד מקצועי, בקשרים חברתיים ובמישור האישי או הזוגי.

כל מה שצריך לדעת על דיקור

דיקור סיני מוכיח את עצמו גם במצבים של פיברומיאלגיה ויש לו המון יתרונות. בין היתר, ניתן לראות את האופן שבו הטיפול מסלק את הרוח מהשרירים ולכן מחזק את האספקטים השונים שהיו חלשים בגוף ואף חשופים לחדירת הרוח.

במקביל, טיפול פיברומיאלגיה כולל בתוכו רובד רגשי. בעזרת השילוב בין הרובד הרגשי והרובד של סילוק הרוח מהשרירים, ניתן להשתמש בטיפולי דיקור על מנת להוריד את רמת הכאבים וכדי לשפר את איכות השינה.

ויסות מערכות הגוף

המשמעות של טיפול בדיקור סיני היא התמקדות בכל ההיבטים השונים של הגוף והנפש. לפי עקרונות שונים של רפואה סינית למשל, ניתן לשלב תהליך מלא של דיקור סיני בתל אביב וכך לשפר את איכות החיים בטווח הקצר והארוך.

בעזרת טיפול בדיקור סיני ניתן להגיע לוויסות מלא בין המערכות השונות של הגוף, למנוע מראש החמרה של מצב רפואי מסוים ולשפר את ההתמודדות הטבעית של מערכת החיסון עם איומים חיצוניים.

מתי מבצעים טיפול של רפואה סינית?

טיפול בדיקור סיני מאפשר לשלב את היתרונות השונים של רפואה סינית יחד עם העקרונות המנחים של רפואה קונבנציונאלית. כך למשל מבצעים טיפול בפיברומיאלגיה כדי להוריד את רמת הכאבים.

חוץ מזה, ניתן לשלב בטיפול כלים לוויסות מערכות הגוף ולהשפעה על הרגש ועל התנועה. בטווח הארוך, העקרונות של הדיקור מצליחים להשתלב באיכות החיים המודרנית והם מוכיחים את עצמם.

איך בוחרים בעלי מקצוע עבור טיפול לפיברומיאלגיה?

דיקור סיני חייב להתבצע על ידי בעלי מקצוע שמתמחים בכך. בשביל לבחור בעלי מקצוע מהתחום של רפואה סינית ואלטרנטיבית, כדאי לאסוף המלצות שמגיעות ממטופלים מרוצים. את ההמלצות ניתן לאסוף מחברים, קרובים ובני משפחה.

אם לא מכירים אישית אנשים שכבר עברו דיקור סיני בתל אביב או בעיר קרובה אחרת, ניתן להרחיב את החיפוש באמצעות איסוף המלצות שמגיעות מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

בין לבין, ניתן גם לבקש המלצות על טיפול בדיקור סיני בפורומים מקצועיים או ישירות דרך הרופא המטפל. לאחר מכן, כל שנותר הוא לתאם תור עבור דיקור סיני וטיפולים אלטרנטיביים אחרים שמבוססים על הרפואה הסינית.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.