Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » הנזק ממשלשלים גרוע יותר מבעיית העצירות עצמה

הנזק ממשלשלים גרוע יותר מבעיית העצירות עצמה

הנזק ממשלשלים גרוע יותר מבעיית העצירות עצמה

אחוז גבוה מהאוכלוסיה סובל מעצירות ומשתמש בתרופות או צמחים משלשלים על בסיס יומי כדי לזרז את פעילות המעיים וזאת מבלי להבין מהם הנזקים שהם גורמים ומבלי לברר כלל מהו הגורם לבעיית העצירות. אז כיצד ניתן להפסיק לסבול מעצירות ללא שימוש במשלשלים?אחוז גבוה מהאוכלוסיה סובל מעצירות ומשתמש בתרופות או צמחים משלשלים על בסיס יומי כדי לזרז את פעילות המעיים וזאת מבלי להבין מהם הנזקים שהם גורמים ומבלי לברר כלל מהו הגורם לבעיית העצירות. אז כיצד ניתן להפסיק לסבול מעצירות ללא שימוש במשלשלים?

סובלים מעצירות? אפשר לטפל בבעיה ללא חומרים משלשלים

משלשלים מסוכנים מאוד לבריאות!

חשוב להבין שמשלשלים לא נועדו לשימוש מתמשך והם גורמים לנזקים רבים. הם מחלישים את פעילות הגל הטבעית של המעי והופכים אותו למעי עצל. סוגי משלשלים כמו שמן קיק או שמן פראפין יכולים לפגוע בספיגת הויטמינים המסיסים בשומן, כמו ויטמיני  A,D,E,K. שימוש במשלשלים בכמות גדולה יכול לגרום לכאבי בטן, נפיחות, גזים ולפגיעה במאזן המלחים, התייבשות וסכנת חיים, במקרים קיצוניים.

כמו כן שימוש לאורך זמן גורם להתפתחות מחלת ה- MELANOSIS COLI שמשמעותה נזק ומוות לתאי ריריות המעי.

קיימים פתרונות שונים לפתרון בעיית העצירות, אז כיצד ניתן לדעת מה נכון עבורינו?  אדם שסובל מעצירות צריך קודם כל לברר מה הסיבה שהביאה להתפתחות הבעיה הזו, לדוגמא: חוסר באנזימי עיכול, מחסור בסיבים תזונתיים, פטריית קנדידה שהתפתחה במעיים מחוסר איזון בקטריאלי, היצרויות או חסימות מעיים. לכל בעייה שהצגתי יש דרך טיפולית אחרת ולכן חשוב לברר אצל כל אדם באופן מדויק מה גורם לו לבעיית העצירות.

בעזרת אבחון באירידיולוגיה המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין ניתן לגלות את מקור הבעיה ולהתאים טיפול ממוקד.

לדוגמא אצל מטופלת שסבלה 7 שנים מעצירות כרונית עם פינוי מעיים אחת לשבוע בלבד, האבחון בעין הראה שמערכת העיכול שלה חלשה גנטית ושיש לה נטיה לפתח בעיות מעיים ועצירות מהתפתחות של פטריית קנדידה.

אצל מטופלת אחרת שסבלה במשך 15 שנים מעצירות כרונית קשה התפתח מצב של מעי עצל ומחלת ניוון תאי רירית המעיים עקב שימוש במשלשלים רבים לאורך שנים רבות. האבחון בעין חשף ששורש הבעיה הוא בנטיה לפתח בעיות עיכול ועצירות ממקור של חוסר בחיידקים חיוביים בפלורת המעיים.

ניתן לראות ששתי המטופלות התלוננו על בעיית עצירות, אך לפי האבחון נמצא שמקור הבעיה אצל כל אחת מהן שונה ולכן הותאם להם טיפול אישי המבוסס על ממצאי פענוח הסימנים שהופיעו אצל כל אחד מהם בעין.

לסיכום, כפי שראיתם שימוש במשלשלים הוא לא פתרון יעיל וכרוכות בו גם סכנות בריאותיות…

אם אתם רוצים לטפל בבעיית עצירות אז תסתכלו לבעיה בעיניים.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.