Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » טיפול בכאבים באמצעות ניקוי רעלים

טיפול בכאבים באמצעות ניקוי רעלים

טיפול בכאבים באמצעות ניקוי רעלים

אם אתה סובל מבעיות בריאותיות, כאב כרוני ועייפות, אבחון מקיף בגלגל העין יאפשר לאתר את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפול לפתרון הבעיה מהשורש.

החיים המודרניים הכרוכים בחשיפה לזיהום אוויר, אכילת מזון מעובד – רווי בסוכרים, בצבעי מאכל וחומרי ריסוס, טיפולים תרופתיים שונים, מתח וחרדה. כל אלה משבשים את התפקוד התקין של מערכות הגוף, פוגעים באיזון וגורמים להצטברות של רעלים בגוף, בעיקר במערכת העיכול ובדרכי הנשימה. דרך מחזור הדם ובלוטות הלימפה, מגיעים הרעלים לאיברי הגוף השונים וגורמים לבעיות רפואיות שונות, כגון מיגרנות וכאבי ראש, עצירות כרונית, עייפות כרונית ואלרגיות. גם מחלות קשות יותר מקורן פעמים רבות בהצטברות של רעלים בגוף, לדוגמא: מחלות עור דלקתיות כדוגמת פסוריאזיס וסבוריאה, מחלות דלקתיות במעי כמו קרוהן וקוליטיס, מחלות המתבטאות בכאבים עזים כמו פיברומיאלגיה, דלקות פרקים, סיבוכים של סוכרת ועד לשינויים רקמתיים שעלולים לגרום להתפתחות סוגי סרטן שונים.

כיצד יוצאים הרעלים מהגוף?

קיימות ארבע מערכות ניקוי רעלים בגופנו: מערכת העיכול, מערכת השתן והכליות, מערכת הנשימה, והעור, שמסלקות פסולת ורעלים מהגוף. בתהליך טבעי הגוף מסלק את מרבית הפסולת דרך הצואה והשתן. כאשר מערכת העיכול לא מתפקדת כראוי, הפסולת והרעלים נאגרים בגוף ובמחזור הדם מופצים לרקמות שונות בגופינו תוך שהם גורמים למחלות כרוניות שונות ותהליכים דלקתיים מסוכנים.

ניקוי רעלים לשיפור המצב הבריאותי ולהחלמה ממחלות שמקורן בהצטברות של הרעלים בגוף

איריס גייר, מומחית באבחון אירידיולוגי רב-מימדי, למדה והתמחתה בניקוי רעלים בשיטה מתקדמת בעולם במרכז של ד”ר Jensen Bernard בארה”ב, הנחשב למרכז הגדול בעולם בתחומי הרפואה הטבעית והאבחון האירידיולוגי.

התכנית לניקוי רעלים באמצעותה מטפלת איריס, כוללת ניקוי מערכת העיכול מרעלים בשיטה הנקראת הידרותרפיה של המעי. תהליך הניקוי כולל הזרמת מים למעי הגס באמצעות מערכת COLENZ, אותה פיתח ד”ר ג’נסן והיא מאושרת על ידי ה- FDA האמריקאי. המים זורמים בצורה עדינה כדי להוציא את כל הפסולת שהצטברה במעי הגס מבלי לפגוע בקירות המעיים. מטרת הטיפול היא לסלק את הפסולת ולהסיר את הריר הליחתי אשר נדבק לדפנות המעי, כתוצר לווי של תזונה לקויה במשך שנים, ונטילת תרופות. למים המזוקקים, מוסיפים תמציות של צמחי מרפא שונים, בהתאמה לבעיות מהן סובל המטופל. דרך ניקוי המעי הגס מתנקים גם הכבד, כיס המרה, הכליות, כלי הדם וכתוצאה מכך מתנקים גם דרכי הנשימה וכל הרקמות הפנימיות בגוף והעור הנחשב גם הוא למערכת ניקוי גדולה.

הוצאת הפסולת מהגוף תורמת לשיפור ספיגת המזון במערכת העיכול, לאיזון רמות הסוכר והשומנים בדם, לאיזון הורמונאלי, למניעת התפתחות מחלות דלקתיות ולהפחתת התסמינים של מחלות דלקתיות קיימות. השיפור מתבטא גם ברמת החיוניות של המטופל אשר חש  הקלה ועלייה משמעותית באנרגיה. כמו כן, מאחר שסילוק רעלים ממערכת העיכול משפיע גם על ניקוי רקמות הגוף האחרות, כולל העור, חל שיפור ניכר בבעיות עור שמקורן בהצטברות רעלים במעי, כגון אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור), אקזמות ומחלות עור דלקתיות כגון פסוריאזיס וסבוריאה.

בתהליך ניקוי הרעלים, חשוב מאד לאחר תהליך ההידרותרפיה של המעי, להקפיד על תזונה מאוזנת על פי התכנית שמתאימה איריס לכל מטופל בהתאם לבעיות הבריאותיות שלו. חשוב שהתזונה תכלול גם יותר פירות וירקות, פחות סוכרים וכן שתיית מים מרובה, על מנת לשמר את תוצאות הטיפול לאורך זמן ולשמור על מצב בריאות והימנעות מהתפתחות של מחלות.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.