Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » טעויות נפוצות בניקוי רעלים

טעויות נפוצות בניקוי רעלים

 

רעלים וזיהום נמצאים בכל מקום וגובים מחיר כבד מהגוף שלנו. תהליך של ניקוי רעלים מאפשר לנו לבצע פעולות שיובילו אותנו להרגשה של חיוניות, ערנות ובריאות. אך איך עושים את זה נכון ומאילו טעויות כדאי להימנע?

 ניקוי רעלים הפך בשנים האחרונות לאחד הלהיטים הגדולים בעולם הדיאטות. היומיום שלנו בעולם המערבי עתיר במזון מעובד, תרופות וחשיפה לזיהום סביבתי. לכן, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לנקות את הגוף פעם בכמה חודשים ולאפשר לו לסלק את הפסולת. בתהליך של ניקוי רעלים מאזנים את מערכות הגוף, משפרים את תפקודי הכבד ואת תפקודי מערכת העיכול, מבססים את מערכות הגוף, מאזנים את בלוטת הלימפה ואת משק הסוכר בגוף.

האוויר שאנחנו נושמים, במזון שאותו אנו אוכלים, פיח המכוניות והמפעלים, בקרינה הסלולרית, ואפילו בתכשירי הקוסמטיקה וחומרי הניקוי. הרעלים והזיהום נמצאים בכל מקום ואם זה לא מספיק, גם לסטרס ולחץ היומיום לתזונה המערבית הלקויה, המזון המעובד, חומרים משמרים, סוכר, מלח וקמח לבן, מחדירים הרבה מאוד רעלים לגוף שקשה מאד לנטרל אותו. אין ספק כי עדיף להימנע מהכנסת הרעלים לגוף מלכתחילה מאשר לשקוד על ניקויים למיניהם. צריך לזכור כי ניקוי רעלים חשוב לבריאות, אך הוא אינו פותר כל בעיה.

אם החלטתם לבצע תהליך של ניקוי רעלים חשוב להימנע מכמה טעויות נפוצות:

הדרגתיות: צום מיצים אינו מחליף את תהליך הניקוי הטבעי שהגוף מבצע. ופעולה חד פעמית לא תחפה על הזנחה ארוכת ימים. לכן ניקוי רעלים מסיבי זה לא דבר שעושים בבית, ללא למידה והכנה, ותחת השגחה. כי יש בזה גם סכנות.

שמירה על איזון: חלק משיטות הניקוי כוללות גם חלבונים מן החי כגון דגים או ביצים. על מנת ליצור איזון נכון בין חלבונים לפחמימות. חלבונים מן החי כמו דג וחלבון ביצה חיוניים לשריר.

ליווי ותמיכה: חשוב שהניקוי ייעשה בליווי מקצועי, כדי לשמור על דיאטה מאוזנת ולהימנע מחוסרים תזונתיים, ואף מנזק בריאותי. במהלך ניקוי רעלים רבים יחוו תסמינים של גמילה מהתמכרות, שיכללו כאבי ראש וכאבים בגוף, עייפות רבה, דכדוך, ולעיתים אפילו בחילות, בעיות עור ושלשולים, כחלק מתהליך ההחלמה של הגוף שמתרחש במהלך הניקוי. ליווי מקצועי מפקח על התהליך ועל התסמינים.

צום: בתהליך של ניקוי רעלים אסור לצום. הגוף נכנס למגננה ולמצב הישרדות ומתחיל לאגור במקום לפנות ולהוציא פסולת החוצה.

ביצוע פעילות גופנית עצימה: בזמן ניקוי רעלים הגוף עסוק כולו בתהליך הניקוי. כן מומלץ לבצע פעילות מתונה כמו הליכה אשר מניעה את זרם הדם ואת נוזלי הלימפה ומקדמת את תהליך הניקוי והפינוי.

הקשבה לגוף: כל זמן תהליך הניקוי חשוב להיות קשוב ומודע לגוף. אם מרגישים עייפים או שחוקים אז חשוב לתת לגוף את ההפוגה לה הוא זקוק. ולנוח ולהירגע.

צמחי מרפא: במהלך תכנית של ניקוי רעלים, משתחררים המון רעלים. על כן, רצוי שלגוף יהיו את כל החומרים הדרושים על מנת לנטרל ולפנות את הרעלים. תוספי מזון וצמחי מרפא עשויים לעזור ולתמוך בתהליך ניקוי רעלים ויתנו לכבד את מלוא עושר הויטמינים והמינרלים הנדרשים לביצוע הניקוי על כל שלביו השונים.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.