Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » כיצד משפר ניקוי הרעלים במעיים את תפקוד אברי הגוף השונים?

כיצד משפר ניקוי הרעלים במעיים את תפקוד אברי הגוף השונים?

ניקוי הרעלים במעיים

הצטברות הרעלים במעי, מערכת הניקוי החשובה ביותר של הגוף בעלת השפעה קריטית גם על המערכת החיסונית, מובילה להתפתחות מחלות במערכות ניקוי וברקמות אחרות בגוף. כאשר מצטברים במעי רעלים, טפילים ופטריות הם עוברים במערכת הדם לאיברים אחרים, שניזונים במקרה הזה מדם המכיל ריכוז גבוה של רעלים. כתוצאה מכך מתפתחים תהליכים דלקתיים, מחלות כרוניות ובעיות בריאות אחרות. ריכוז גבוה של רעלים במעי פוגע גם במערכת החיסונית של הגוף וכתוצאה מכך עלולות להתפרץ בעיות בריאות המערבות תגובה של המערכת החיסונית כגון אלרגיות, מחלות אוטואימוניות בהן המערכת החיסונית של הגוף תוקפת את עצמה כגון קרוהן, פסוריאזיס ומחלות לב וכלי דם.

על פי ניסיונו של ד”ר ברנרד ג’נסן אשר פיתח את השיטה לניקוי רעלים, המיושמת על ידי איריס גייר,  פעילות מעיים תקינה הינה מקור לבריאות ולוויטאליות. כך הסביר את התיאוריה שלו לבעיות בריאותיות שמקורן במערכת העיכול :  “במהלך 50 השנים בהם עזרתי לאנשים להחלים מבעיות בריאות וממחלות שונות, הגעתי למסקנה חד משמעית וברורה שתפקוד לקוי של המעיים הינו המקור לרב בעיות הבריאות ולחולי. מניסיוני הקליני בטיפול ביותר מ-  300,000 חולים, אין לי ספק שקודם יש לטפל במעי הגס על מנת להשיג החלמה כלשהי. כאשר פעילות המעיים איננה תקינה,  רעלים נספגים בדפנות המעיים ועוברים למחזור הדם ומשם שוקעים ברקמות של איברי הגוף השונים. לדעתי הדרך הטובה ביותר להתרחק מבעיות בריאות וממחלות היא ללמוד על הדרכים לשמירה על מעי בריא שמתפקד בצורה תקינה. אדם שיודע איך לשמור על המעי – בעל ‘חוכמת-מעי’ – מתברך בבריאות, חיוניות, אופטימיות והגשמה עצמית, ויכול להוות מקור השראה לאחרים. מצבו הבריאותי התקין ורעננותו הינם תוצאה של גוף חיוני ונטול רעלים, בזכות פעולות ניקוי מעי יעילות ויומיומיות. אדם בריא מודע להתנהלות המעיים שלו, מהו תפקידם, כיצד הם עובדים ומה נדרש לעשות כדי לשמר את פעילותם התקינה. בדרך זו תגלו את סודות החיים, תפתחו גישה חיובית כלפי עצמכם ותשלטו על תפקודי גופכם. כוחות הריפוי הגדולים ביותר באים מבפנים כלפי חוץ ונמצאים בתוכנו.”

ניקוי רעלים הוביל להחלמה

סיפורה של יפה חסידי אשר סבלה מכולסטרול גבוה, יתר לחץ דם ומבעיות לב, ממחיש את תהליך ההחלמה באמצעות ניקוי רעלים.

“אובחנתי עם בעיה בלב. איריס ערכה לי אבחון בגלגל העין והסבירה לי למה הגעתי למצב הזה – היו לי בעיות בתפקודי הכבד, סוכרת ועוד. לאחר תקופה של טיפול וניקוי רעלים הגעתי לרופאה שלי. היא הייתה בהלם כשראתה את תוצאות בדיקות הדם, שהיו תקינות לגמרי! אני קוראת לאיריס המלאכית שלי ומרגישה שנולדתי מחדש”.

אצל כרמלה, הטיפול בניקוי רעלים סייע בכלל לתסמינים של דלקת פרקים חמורה. כרמלה הוגדרה כנכה במאה אחוז מאחר שבעקבות מחלתה לא הצליחה לפתוח את כפות הידיים. אל האבחון אצל איריס היא הגיעה עם אגרופים קפוצים ודלקת חמורה בכפות הידיים. כבר חודש וחצי לאחר תחילת הטיפול וניקוי הרעלים כפות הידיים נפתחו ב- 50-60% ולאחר המשך הטיפול כרמלה החלימה לגמרי מדלקת הפרקים.

ממטופלת למטפלת

איריס גייר הגיעה לתחום בעקבות בעיות הבריאות מהן סבלה. לאחר כשנתיים של בדיקות שונות שלא העלו כל ממצא פתולוגי, בזמן שמצבה רק הלך והחמיר, האבחון האירדיולוגי עלה מיד על המקור לבעיות הבריאות מהן סבלה. הסתבר שהמקור לכאבי הבטן, העצירות הכרונית, העלייה במשקל, העייפות והחולשה, היה בהצטברות של רעלים במעיים. הטיפול שהותאם לה כלל גם ניקוי רעלים בשיטת ד”ר ג’נסן- ניקוי אברי הגוף באמצעות ניקוי המעי. לאחר שהחלימה, החליטה לשנות את ייעודה בחיים. לאחר 18 שנים מוצלחות בתחום פיתוח התוכנה וניהול פרויקטים בחברות הייטק מובילות, נסעה למומחים בינלאומיים ללמוד אירידיולוגיה ושיטות ריפוי טבעיות, ביניהן גם שיטת ניקוי הרעלים הייחודית של ד”ר ברנרד ג’נסן מארה”ב.

איריס מאבחנת בגלגל העין ומטפלת בשיטות טבעיות כבר 18 שנים. היא מדריכה תלמידים בארץ ובעולם ומשמשת גם כנציגתו בישראל של האיגוד העולמי לאירידיולוגיה (IIPA ). איריס סייעה לאלפי מטופלים להחלים ממגוון של בעיות בריאות, בשילוב שיטות הטיפול של ד”ר ברנרד ג’נסן.

אם גם אתה סובל מבעיות בריאותיות שלא נמצא להן פתרון, מבעיות במערכת העיכול, מחלות דלקתיות, אלרגיות, מחלות עור, עייפות כרונית וכאבים כרוניים, אבחון אירידיולוגי יסייע באיתור שורש הבעיה והתאמת תכנית טיפול שתוביל להחלמה.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.