Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » מהו אבחון אירידולוגי ולאילו מחלות נוכל לצפות בגילאים מתקדמים?

מהו אבחון אירידולוגי ולאילו מחלות נוכל לצפות בגילאים מתקדמים?

מדע האירידולוגיה גורס כי קשתית העין היא מיקרוקוסמוס לגוף האדם כולו. דרכה ניתן ללמוד על אורחות חייו של המטופל, לרדת לנבכי מצבו הגופני והנפשי ולקבל מידע רב אודות הגנטיקה שלו, הנטייה שלו לחלות וכל הקשור לבריאות ולפיזיולוגיה שלו.

אבחון אירידולוגי נותן תמונת מבט הוליסטית, שמספקת למטפל תמונת מצב מלאה של המטופל, מבלי לפגום בגופו, מבלי להכאיב ומבלי לחדור. בקליניקה לאירידולוגיה רב-מימדית נעזרים בכלים ובמכשור מתקדמים כגון מצלמות ומיקרוסקופים לצילום העין ומשם ממשיכים לאבחון והתאמת טיפול. בעיות שונות כגון מיגרנות, בעיות ראייה, בעיות מערכת העיכול ואינספור בעיות אחרות ניתנות למניעה על ידי מדע האירידולוגיה.

להקדים אבחנה למכה

מה הייתם מוכנים לתת על מנת לדעת מראש אילו בעיות רפואיות ונפשיות עתידיות עלולות להפתיע אתכם כרעם ביום בהיר, ככה סתם בוקר אחד? כמה כאבי ראש, כאבי לב ולחצים נפשיים הייתם חוסכים לעצמכם בצורה הזאת? כמו שאומרים: איזהו חכם – הרואה את הנולד.

כל זאת מבלי להתייחס לעצם החיים עצמם, שניתן להציל ולהאריך בצורה משמעותית כשמתכוננים מראש לבעיה עתידית ויכולים בכך גם למנוע אותה. באופן הזה, מחלות לא עושות לנו מערב, אנחנו עורבים להן וחוסמים אותן בעצמנו. אבחון אירידולוגי עושה בדיוק את זה. המידע שקיים בקשתית העין מספר לנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת על עבר, הווה ועתיד הגוף שלנו. אין חכם כמי שמתבונן בקשתית ויודע לפענח את הממצאים בהתאם.

מיגרנות חוזרות

התקפי מיגרנה הן תופעה שכיחה ומצערת בקרב אנשים רבים באוכלוסייה. מדע האירידולוגיה יודע כיצד לאתר את מקור הבעיה בגוף שלנו ולעקור אותה מהשורש. כך ניתן להפחית באופן משמעותי את תדירות ההתקפים ואף למנוע אותם כליל. האבחון האירידולוגי אצלי בקליניקה מבוצע בעזרת תוכנה מתקדמת שהייתי שותפה לפיתוחה. היא ממפה את קשתית העין, ובאמצעות המיפוי ניתן להבין האם המיגרנה נובעת מבעיה במערכת העיכול, מבעיה בנשימה או מבעיה בעלת מקור אחר. מיגרנות משבשות באופן משמעותי את שגרת החיים שלנו ואין סיבה שנסבול מהן ללא מזור.

בעיות מערכת העיכול

אם אתם סובלים מעצירות, מנפיחות בבטן, מכאבי בטן, מגזים, ממעי רגיז או מבעיות אחרות במערכת העיכול, יש לכך השלכות בריאותיות שונות ולא נעימות. כנראה שכבר ניסיתם פתרונות שונים על מנת למצוא פתרון לבעיה וטרם מצאתם. גם במקרה הזה, אבחון של קשתית העין ישפוך אור על המצב ועל הסיבות לעצם קיומו. יכול להיות שמקור הבעיה בכלל לא במערכת העיכול, וייתכן שקיימת רמת חומציות גבוהה במעיים, הצטברות של רעלים, חוסר איזון באנזימי העיכול – ועוד. על פי ממצאי האבחון, אתאים את הטיפול לבעיה שנמצאה ותמיד יהיה מדובר בטיפול טבעי, בריא ובטוח לגוף.

בעיות ראייה ובעיות שמיעה

העין היא פתח לא רק לנשמה אלא גם לכל גוף האדם. מדע האירידולוגיה מציע דרך ייחודית לבחון את גוף ונפש האדם, לאבחן אותו, ללמוד אודותיו ולבצע רפואה מונעת ומהפכנית. שיטות אבחון רבות אחרות נכשלות איפה שהאבחון האירידולוגי מצליח. הוא מתבצע על פי צילום בהגדלה של פי 40 של קשתית העין, ולכן קל וחומר שבעיות ראיה יוכלו לקבל מענה על ידי בדיקת אירידולוגיה.

כך גם בעיות שמיעה המחייבות בדיקת שמיעה מקצועית, ובעיות גופניות ונפשיות רבות אחרות. הכל טמון בכך שהאיריס (הקשתית) משמשת כמערכת גרפית, שניתנת לפענוח באופן שונה במימדים גופניים שונים.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.