Home » בלוג » מאמרים מקצועיים » ניקוי רעלים בגוף שמסייעים לגמילה

ניקוי רעלים בגוף שמסייעים לגמילה

סימפטומים רבים שהרפואה המערבית מתקשה לאתר את מקורם, נובעים מהצטברות של רעלים שונים בגוף. הרעלים עשויים להגיע מהמזון המתועש שאנו אוכלים, מזיהום האוויר שאנו נושמים, שימוש בחומרים פסיכו אקטיביים ועוד. מסתבר כי ניקוי רעלים בגוף לא רק מסייע להבראת הגוף וחיזוק הנפש, אלא גם מסייע לאנשים להיגמל מהרגלים מזיקים, כגון עישון, צריכת אלכוהול בכמויות גבוהות וכן הלאה.

מדוע חשוב לנקות את הגוף מרעלים

חשיפה לחומרים מזיקים ולרעלים, שימוש בניקוטין, טבק, אלכוהול וכדומה, מחלישים את הגוף ואת המערכת החיסונית. רעלים שמצטברים באיברים הפנימיים, בכבד, בטחול וכיוצא באלה, מעמיסים על הגוף ומקשים על התפקוד היום יומי. מערכת החיסון נחלשת והגוף הרבה יותר חשוף לזיהומים. לעיתים ישנו קושי לישון היטב, קשה לקום בבוקר, הגוף מתמלא תסכול, רוגז ועצבים או לפעמים פשוט מרגיש כבוי וחסר אנרגיה. מופיעים כאבים מכאבים שונים ומחלות כרוניות. על מנת להתמודד עם התמכרויות, אין לשלול פניה אל מרכזי גמילה פרטיים, שיכולים לעשות את עבודתם בצורה טובה מאוד. יחד עם זאת, תמיכה נוספת על ידי ניקוי הגוף מרעלים תביאה עימה אנרגיה מחודשת ותקל על הגמילה מהרגלים מזיקים ומפריעים.

איך מבצעים ניקוי מרעלים

ניקוי הגוף מרעלים מתחיל בהבנה שכפי שאנו מקפידים לרחוץ את הגוף מבחוץ, אנו צריכים לנקות אותו מבפנים, בשגרה. צריך לזכור שאפילו מי שמקפיד על פעילות ספורטיבית או אכילה נכונה עלול לקלוט רעלים דרך חומרי ריסוס, מזהמי סביבה, שימוש בתרופות, מכשירים סלולריים וציוד אחר שמפיק קרינה, מתכות כבדות שמקורן בצריכת דגים ומאכלי ים ועוד. ניקוי הגוף מרעלים מתבצע בשלל שיטות והוא יכול לסייע בהסדרת חילוף החומרים, שיפור מדדי סוכר בסוכרת, הפחתת אלרגיות, הפחתת משקל, שיפור מערכת העיכול ועוד. ניקוי מרעלים נעשה למשל על ידי:

  1. מזון טבעי – הפחתת צריכת מזונות מתועשים, הקפדה על בישול ביתי, אוכל מזין ובריא. פירות וירקות שמגודלים ללא ריסוס ועדיף להתבסס על פירות בעונתם.
  2. ניקוי המעי – בשיטה מיוחדת של הידרותרפיה. במעי הגס מצטברת פסולת רבה והניקוי של מרכיבים שהצטברו לאורך שנים מחולל תהליכים חיוביים רבי עוצמה.
  3. שימוש בצמחי מרפא – חשוב לאבחן את השפעת הרעלים על כל מטופל בצורה ספציפית. לאחר מכן, ניתן לעשות שימוש בצמחי מרפא ובצמחים מחזקים, המתאימים ביותר.
  4. במקביל, מומלץ להתחיל תהליך של גמילה מחומרים או התנהגויות לא רצויות. למשל הפחתת סיגריות לקראת גמילה, הפחתת אלכוהול, שינוי הרגלי חיים כגון שינה מאוחרת, אכילת לילה. ניקוי הרעלים מסייע בכך ואף מאזן טמפרמנט ומפחית חשיבה כפייתית אובססיבית (לסובלים מכך).

טיפול עוצמתי ותחזוקה שוטפת

על מנת להשיג תוצאות מהירות יחסית, כדאי להצטרף לסדנת ניקוי רעלים, שמבצעת ניקוי רב עוצמה. לאחר מכן, לפי הצורך, ניתן לקבל טיפול תקופתי מפעם לפעם, ממוקד ויעיל לשימור התוצאות.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.