Home » בלוג » בלוג » לצאת מהלופ של תרופות כימיות ומשככי כאבים ממכרים

לצאת מהלופ של תרופות כימיות ומשככי כאבים ממכרים

כולנו רוצים שהחיים שלנו יהיו מלאים –משפחה אהובה, בית חם, עבודה מעניינת, פעילות עם חברים, טיולים, התנדבות, מה לא. על פניו מתפקדים, מנסים להמשיך הכל בצורה נורמלית, אבל בפנים – גהינום. כל איבר שורף, הראש מתפוצץ מכאבים והגוף חלש. מחלה ארורה. רוצים להמשיך להילחם אבל איך אפשר? כבר אין כוח הגוף מסרב – אי אפשר לקום מהמיטה ומיום למיום נחלשים יותר נוטלים תרופות, די חזקות ומשככי כאבים שהמינון שלהם רק הולך וגדל וגם תופעות הלוואי.

 

אבל כבר אי אפשר בלעדיהם כי הכאבים – בשלהם. לא מראים סימן שייעלמו בקרוב. עד מתי???? הטיפול המקובל היום למחלות כאב מתמשך כמו פיברומיאלגיה, מיגרנה, בעיות עיכול שונות, דלקת מפרקים, תשישות כרונית ועוד, הוא בעיקר טיפול שנועד להקהות את הכאב כדי להקל את הסבל.

מדובר לרוב בתרופות כימיות נוגדות דיכאון, משככי כאבים חזקים וקנאביס רפואי. לרוב, החומרים האלה יוצרים תופעות לוואי קשות שמגבירות את הסבל, גורמים להתמכרות ובעיקר, בעיקר מחמירים את המצב כי הבעיה האמיתית לא באמת מטופלת ולכן המצב נהיה גרוע יותר.

 

איך יוצאים מהלופ הזה? איך עוצרים את מעגל הקסמים ההזוי והלא הוגן של הסבל והכאבים?

מוצאים את הסיבה האמיתית שגורמת לכאבים וממקדים בה את הטיפול. רק כאשר הסיבה האמיתית לכאב תטופל ותוסר ייעלמו גם הכאבים. שום דבר אחר לא יגרום להם להיעלם. זה לא קורה ביום אחד, גם לא ביומיים. זאת לא גלולת פלא – "זבנג וגמרנו"זה תהליך החלמה שהגוף עוברכל אחד בקצב שלו – אצל מישהו אחד זה קורה אחרי כמה שבועות, אצל מישהי אחרת זה קורה אחרי כמה חודשים. מה שחשוב זה שינוי במגמה.

הרבה פעמיים, בתחילת הטיפול נראה שיש אפילו "החמרה" כי הגוף מנקה את עצמו ופולט החוצה את כל הרעלים שהצטברו בו וגם את החומרים הכימיים מהתרופות. כשמתמידים בתהליך, ולא נבהלים, זה מגיע – מתחילים להרגיש שיפור: פחות כאבים, האנרגיה עולה יש יותר כוח, יש רצון לעשות דברים. וכשממשיכים ומתמידים הכאבים נעלמים וחוזרים לחיים נורמליים. אנחנו עוזרים לאנשים לצאת מהלופ הזה.

 

הנה כמה דוגמאות מתוך אלפים רבים של מטופלים שלנו שעברו את התהליך והגיעו לצד השני – לחיים מלאים בלי כאבים והחזירו לעצמם את איכות החיים ושמחת החיים.

 

הפעל

 

הפעל

 

הפעל

 

הפעל

 

הפעל

הקודם

הבא

יתכן שכבר ניסיתם מגוון של טיפולים, הייתם אצל כל מיני סוגים של מטפלים ולא באמת הגעתם לתוצאות משמעותיות. אני יודעת כמה זה קשה לתת אמון בעודטיפול ועוד שיטה ועוד מטפל -מי מבטיח שעכשיו זה כן יצליח? לכן, אני מזמינה אתכם לדבר איתנו,לשאול שאלות – והרבה,  כדי שתכירו אותנוואת השיטת האבחון והטיפול שלנו.

תוכן עניינים

הפסיקו לחיות בכאב
צרו איתי קשר

שאלות נוספות? אנחנו זמינים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

האתר משווק ומתוחזק ע"י סוכנות דיגיטל בידול

מוכנים להפסיק לסבול ?

למידע על טיפולי הקליניקה
מלאו פרטים בטופס

רוצים לקבוע פגישת אבחון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לפני שעוברים לווטסאפ, נשמח בבקשה שתשאירו פרטים

מרכז איריס גייר שולח חיבוק חם ואוהב לכל עם ישראל

עקב המצב, פתחנו מרכז נוסף לפגישת אבחון עם איריס גייר במרכז הארץ (אזור גוש דן)
כמו כן ממשיכים לקבל גם במושב זכריה אזור בית שמש.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון בטלפון

ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות.