איך להיפטר ממיגרנות ולחזור לחיים
המפתח להחלמה ממיגרנות נמצא בזיהוי המקור שלהן

הי, שמי איריס גייר, אם הגעתם לכאן כנראה שאתם או אנשים הקרובים אליכם סובלים ממיגרנות – אותם כאבי ראש איומים ומשתקים המלווים לעיתים גם בבחילות ובהקאות, כאבים המנטרלים אתכם לשעות ואף לימים שלמים ומשבשים לכם לחלוטין את שגרת החיים.  

 

אתם לוקחים משככי כאבים בתקווה שהם ינטרלו את הכאב במקרה הטוב, או יקהו אותו במעט ועד אז אתם נכנסים למיטה, לרוב תעדיפו לשכב בחושך, עם הכאבים שלא מרפים. ואחרי שהתאוששתם מהתקף אחד יגיע ההתקף הבא בהפרש של ימים או שבועות ושוב תמצאו את עצמכם סובלים ומנוטרלים מהחיים.  וכך אתם מתנהלים מהתקף להתקף, מותשים ועייפים מהכאבים, סובלים מתופעות הלוואי של התרופות, תשושים ומדוכאים מהמצב המתמשך של סבל וכאב אינסופיים. 

 

לא נמאס לכם כבר? או שאולי אתם חושבים שאין מה לעשות, שאין ברירה אחרת וככה אתם צריכים לחיות, בסבל? עד כמה שזה ישמע לכם מוזר או מפתיע, בהחלט יש מה לעשות כדי להיפטר מהמיגרנות ולהחזיר לעצמכם את איכות החיים שמגיעה לכם. ולמה אני בטוחה כל כך?  כי ב-20 השנים האחרונות אבחנתי וטיפלתי באלפי  מטופלים, שסבלו מבעיות בריאות שונות – מיגרנה המובילה מבניהן. איך טיפלתי באותם אנשים? אני מומחית באבחון המקור של בעיות בריאות דרך גלגל העין – זו שיטה מדעית המאפשרת לזהות את הסיבה לבעיה – להבין מה בדיוק השתבש אצלכם בגוף, מה הסיבה למחלה שהתפרצה אצלכם ולמה דווקא התפרצה מחלה מסוימת ולא אחרת? בהתאם לסיבה אני בונה תכנית טיפול הנותנת מענה יעיל ומדויק למצב הגופני הספציפי שלכם אשר סוללת את הדרך להיפטר סוף סוף מהמיגרנות ולחזור לחיים תקינים.

כדי למצוא את הסיבה למיגרנות מלאו את הפרטים שלכם כאן >>

מבחן התוצאה

תדמינו שאתם חיים ללא כאב שמפתיע אתכם באמצע היום. אתם עובדים, לומדים או מתנהלים עם מטלות היום ברצף, אין שום דבר שמנטרל אתכם לכמה שעות ומוציא אתכם משגרת היום. אין לכם בעיה להיות במקום עם אור או רעש. היום שלכם זורם בלי כאב שפועם בחוזקה בצד אחד של הראש. אתם יכולים לעשות פעילות גופנית כשאתם רוצים. אתם יכולים לתכנן תוכניות ולא להתבאס שאתם צריכים לבטל כי אתם בהתקף מיגרנה. הכאבים לא עוצרים אתכם או מפריעים לכם, כי…. לא כואב לכם יותר. אתם אנרגטיים ומלאי מרץ. אין לכם צורך בתרופות, אתם לא רצים לרופאים יותר, אתם לא עושים עוד ועוד בדיקות. איזו הרגשת הקלה ורווחה. זכיתם להיפטר מהמיגרנות ולחזור לחיים. 

זה יכול לקרות לכם גם במציאות.

מאז שהקמתי את המרכז, לפני יותר מ-20 שנים, אבחנתי וטיפלתי במעל 15,000 מטופלים בגילאים שונים, במצבים שונים ועם מגוון רחב של מחלות, ביניהן גם מיגרנות. ועדיין אני מתרגשת כל פעם מחדש כאשר מטופל שהגיע לפגישת האבחון אחרי שנים שסבל ממיגרנות, מבריא וחוזר לתפקוד תקין, כשהוא חזק ואנרגטי אחרי שסיים את תוכנית הטיפול אצלנו. הנה שני מהמטופלים שלנו שמספרים על חווית ההחלמה שלהם: 

דוד ברכה מספר על הדרך שלו להחלמה ממיגרנות 

מושיק ארביב מספר איך 17 שנים של סבל ממיגרנות הסתיימו

עוד עדויות של מטופלים שהצליחו להיפטר מהכאבים וחזרו לחיות חיים מלאים ואיכותיים בקישור הזה >>

כדי למצוא את הסיבה למיגרנות מלאו את הפרטים שלכם כאן >>

מיגרנה – כשהראש עומד להתפוצץ 

אחד הסיבות השכיחות ביותר לפניה לעזרה רפואית היא כאבי ראש. מי מאיתנו לא חווה כאב ראש כזה או אחר מידי פעם. אולם כאשר  מדובר בכאב בינוני עד גבוה אשר חוזר ומופיע לאורך זמן, ונמשך בין 4 שעות ל-3 ימים, בהם האדם מנוטרל מפעילות וחווה תסמינים נוספים כמו בחילות, הקאות ורגישות לגירויים סביבתיים כמו אור וקול – מדובר במיגרנה. המיגרנה  יכולה להופיע כבר מגיל צעיר אך בעיקר תתפרץ בגיל ההתבגרות ותגיע לשיא בגילאים 35-45.  השכיחות של המיגרנה עולה ועומדת כיום על 22% בקרב נשים ו-12% בקרב גברים. זה המון !! אתם כנראה נופלים בתוך הסטטיסטיקה הזו. הרפואה המערבית מטפלת במקרים כאלה עם תרופות המיועדות להקל על התסמינים אבל הן לא באמת מטפלות או פותרות את הבעיה מהשורש ולכן ההתקפים חוזרים.  גם הניסיון למנוע הופעה של התקפים נוספים או להפחית בתדירות שלהן בעזרת תרופות לא צלח עד היום. מדובר בתרופות נירולוגיות כמו חוסמי בטא, נוגדי דיכאון טריציקליים, תרופות אנטי-אפילפטיות וחוסמי תעלות סידן אשר מאופיינות בתופעות לוואי רבות שרק מוסיפות עוד סבל ואי נוחות לאלו שסובלים גם ככה. 

איך מוצאים את מקור המחלה?

תתארו לכם שהיו מפתחים בדיקה כזאת שמאפשרת לאבחן בדיוק איזה חלק בגוף שלנו לא מתפקד טוב והיינו מקבלים חיווי מדויק במה צריך לטפל כדי לפתור ביעילות את הבעיות שחוסר התפקוד הזה כלומר מחלות, גורם לגוף? אין ספק שזה כלי חזק ועוצמתי לטפל בבעיות בריאותיות ומכאובים מהם אנחנו סובלים. אז מסתבר שיש דבר כזה‼️ רופאים וחוקרים מובילים בעולם גילו שהמידע על מצב מערכות הגוף נמצא אצל כל אחד מאיתנו כסימנים בגלגל העין – בקשתית ובלובן העין, והדרך לקבל את המידע הזה היא על ידי פיענוח אותם סימנים. קוראים לזה אירידולוגיה – מדע האבחון בגלגל העין. זה התחום שבו אני מתמחה ומטפלת ב-20 השנים האחרונות.

ולמה  חשוב למצוא את שורש הבעיה, או את המקור למחלה?

 רק טיפול בסיבה שגורמת למחלה תוכל באמת להביא להחלמה. כל עוד הגורם למחלה נוכח בגוף, הגוף לא יוכל להחלים. לכן חשוב לזהות את הגורם הספציפי אצל כל אחד. מיגרנות יכולות להפתחת בגלל מגוון סיבות. אבחון דרך גלגל העין מאפשר לזהות איזו סיבה או סיבות שהובילו להתפרצות של מיגרנות אצלכם ברמת דיוק מאוד גבוהה ולהתאים לסיבה הספציפית הזאת טיפול ממוקד ומכאן אפשר להגיע להחלמה.  

 מה קורה כשמטפלים בבעיה עצמה ולא רק בסימפטום שלה?  צפו כאן >>

כדי למצוא את הסיבה למיגרנות אצלכם מלאו את הפרטים שלכם כאן>>

מה קורה בפגישת האבחון?

פגישת האבחון היא כרטיס הכניסה שלכם לחיים ללא מיגרנות. בפגישה אצלם את העיניים שלכם בזוויות שונות במצלמה ייעודית. מדובר בצילום רגיל שאינו מפיץ קרינה ואינו פולשני. את התמונות אעלה למחשב ובעזרת תוכנה ייחודית שפיתחתי אפענח את הסימנים השונים בקשתית ובלובן העין ואתן לכם הסבר בשפה בהירה ובגובה העיניים ממה אתם סובלים ולמה. בהתאם, אציע לכם תוכנית טיפול המיועדת לטפל במקור למיגרנה אצלכם שתעזור לגוף לחזור לתפקוד תקין. התוכנית מיועדת ליישום במהלך של מספר חודשים ומשתנה כמובן בהתאם לצורך ולמצב של כל מטופל. במהלך התכנית צוות המרכז מלווה אתכם לאורך הדרך וזמין עבורכם. במהלך התהליך תגיעו גם  לפגישות מעקב  בדרך להחלמה.

בסיום פגישת האבחון: 

  • תבינו בפעם הראשונה ממה אתם באמת סובלים – מה הגורם האמיתי למיגרנות כך שתדעו באופן מדויק במה עליכם לטפל כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד. 

  • תעברו אבחון של כלל מערכות הגוף ללא צורך בבדיקות פולשניות, מרובות, או מסוכנות שיחשפו אתם לחומרים או קרינה מיותרים ומבלי להתרוצץ בין עשרות רופאים ומכונים. 

  • תקבלו הצעה לתוכנית טיפול מותאמת ומדויקת לבעיה שלכם, שתוביל אתכם להחלמה, גם אם כבר ניסיתם כל טיפול אחר. הטיפול הממוקד בשורש הבעיה יעשה את ההבדל.
  •  

למי האבחון מתאים:

למי האבחון לא מתאים:

כדי למצוא את הסיבה למיגרנות אצלכם מלאו את הפרטים שלכם כאן >>

נעים להכיר, איריס גייר אירידולוגית מומחית בינלאומית

איריס גייר אודות

השילוב בין תחום המומחיות שלי והסיפור האישי שלי מאפשרים לי לטפל ולעזור לאנשים שסובלים מבעיות בריאותיות מגוונות עם דגש על מצבים של סבל מכאבים כרוניים ובעיות עיכול. אני מומחית בינלאומית לאבחון בגלגל העין, תזונה וניקוי רעלים. ב-20 השנה האחרונות אבחנתי וטיפלתי במעל ל-15,000 מטופלים בבעיות בריאות שונות במרכז אותו הקמתי. (קישור לסרטון ביוטיוב עם הסיפור של איריס >>)

לעיסוק בתחום הגעתי אחרי קריירה מבטיחה בתחום ההייטק ופיתוח תוכנה. בגיל 34, בשיא ההצלחה שלי חוויתי קריסה בריאותית. אין ספור בדיקות וטיפולים מכל סוג לא עזרו לי ומצבי הבריאותי רק המשיך להתדרדר. הרצון למצוא מענה לסבל ולכאב הובילו אותי לגלות את האירידולוגיה – מדע אבחון בריאותי דרך גלגל העין. תוך תקופה קצרה יחסית מאז שקיבלתי את האבחון ויישמתי את תכנית הטיפול, מצבי השתפר פלאים והפכתי ממטופלת למטפלת. התמקצעתי אצל גדולי המומחים בתחום האירידולוגיה והפכתי לחברה בקבוצה של חמשת המטפלים המובילים בעולם.

כיום אני עומדת בראש המרכז המוביל בישראל בתחום האירידולוגיה והטיפולים הטבעיים. אני נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל, הקמתי ואני מנהלת את המכללה לאירידולוגיה ואת חברת  COSMICIRIS- התוכנה המובילה בעולם לתחום האירידולוגיה. 

שאלות נפוצות

אבחון בגלגל העין או מדע האירידולוגיה מבוסס ומוכח במחקרים קליניים. האבחון האירידולוגי מאפשר לפתוח חלון למצב הבריאותי שלנו דרך מיפוי המידע הנמצא בעין ומספק הסבר כולל להבנת מחלות ובעיות מהן אנחנו סובלים, כמו למשל מיגרנות. זה תחום מדעי שהתגלה לפני 200 שנים וקיבל עם השנים תמיכה ותאוצה בעקבות מחקרים קליניים ופרסומים מדעיים. היום מובילים ומפתחים את התחום רופאים וחוקרים בינלאומיים מובילים כמו ד"ר דניאל לו ריטו MD מאיטליה, ד"ר אלן ג'נסן ודר' לאונרד מלמאור מארה"ב דר' ג'ינו בליפנטה מקנדה, אצלם התמחיתי ואיתם אני ממשיכה לעבוד באופן רציף. המחקרים שפורסמו מראים שבקשתית – החלק הצבעוני של העין קיים מיפוי מדויק של כל מערכות ואיברי הגוף של האדם וניתן לזהות בעזרת הסימנים המופיעים שם את הנטיות הגנטיות שלנו לפתח מחלות.

האבחון שאני מבצעת במרכז שלי מבוסס על פיענוח המידע הקיים גם בקשתית (אירידולוגיה) וגם בלובן העין (סקלרולוגיה) ולכן מאפשר לקבל תמונת מצב מאוד ברורה ומדויקת על המצב הבריאותי – איפה כבר קיימת בעיה, למה היא גורמת ואיפה רק מתחילה להיווצר בעיה. השילוב של שני הכלים האלה מאפשר לקבל מידע בעל ערך רב ולזהות התהוות של בעיות הרבה לפני שהן באות לידי ביטוי כמחלה בגוף.  זאת התמחות ייחודית שאינה נעשית על ידי מרבית האירידולוגים. למדתי והתמחיתי אצל המובילים בתחום הזה ומאז צברתי ניסיון קליני רב של מעל 15,000 מקרים שאבחנתי אצלי במרכז. בנוסף, הכשרתי מאות אירידולוגים בישראל וברחבי העולם ביחד עם דר' דניאל לו ריטו MD, מוביל חקר האירידולוגיה בעולם. עם הידע העשיר שצברתי פיתחתי תוכנה ייחודית שתומכת במחקרים של גדולי החוקרים באירידולוגיה ולובן העין בעולם: דר' דניאל לו ריטו, דר' אלן גנסן ודר' לאונארד מלמאור. 

כדי לאבחן את הבעיה אני עורכת בדיקה פשוטה שאינה פולשנית ואינה כואבת. אין צורך בהכנה מוקדמת וניתן לבצע אותה בכל זמן. אני מצלמת את העיניים בעזרת מצלמה מיוחדת הנותנת לי תמונה ממוקדת ומוגדלת שלהן. התמונות מאפשרות לי לראות את הסימנים הטמונים בעין בהגדלה וברזולוציה גבוהה. 

פגישת האבחון אורכת כשעה, במהלכה אני מפענחת את המידע המופיע בקשתית ובלובן העין שלכם אחרי שאני מצלמת אותן ומסבירה לכם את המקור למיגרנות מהן אתם סובלים. אני מאמתת ומשלבת גם מידע רפואי נוסף מבדיקות הדם שלכם. לאחר שהמקור לבעיה נמצא, אני מציעה לכם תוכנית טיפול המתאימה לסיבה שהביאה למצב הזה ומסבירה מה עליכם לעשות כדי לטפל ולהחזיר את הגוף לתפקוד תקין. 

פענוח הממצאים המופיעים בגלגל ולובן העין שלכם נעשה במקום. בסיום פגישת האבחון תצאו עם תשובה ברורה למה אתם סובלים ממיגרנות – מה המקור למצב הגופני שלכם, איזה חלק במערכת העיכול לא מתפקד או מתפקד בצורה לקויה ומה עליכם לעשות כדי לפתור את המצב הזה ולהחזיר את מערכת העיכול לתפקד בצורה תקינה.

לאחר הסריקה והמיפוי, כאשר יש לי אבחון מלא והבנה של המצב, ובמידה ותרצו, אני בונה עבורכם תכנית טיפול מותאמת אישית. כחודש לאחר שהתחלתם בתוכנית הטיפול תתקיים פגישת ביקורת ראשונה ולאחר 3 חודשי טיפול אצלם שוב את לובן העין, נשווה את הסימנים מהביקור הראשון לעומת הצילומים החדשים, על מנת לבחון ולהעריך את המצב ואת ההמשך – האם אפשר לעבור לשלב התחזוקה או נדרש המשך לטיפול. 

לא. בתחילת הפגישה תמלאו שאלון על מצבכם הבריאותי. כדאי ורצוי להביא אתכם בדיקות דם עדכניות ובדיקות רפואיות רלוונטיות במידה וביצעתם כאלה. 

מרכז איריס גייר ממוקם במושב זכריה שליד בית שמש. ב-Waze: התאנה 139 מושב זכריה או "איריס גייר". 

בתחבורה ציבורית ניתן להגיע עם רכבת או אוטובוס עד לבית שמש ומשם במונית (נסיעה שאורכת כ- 10 דקות).

יתכן ומטופלים שונים יסבלו מסימפטומים דומים כמו למשל כאבי ראש חזקים. אבל אצל כל אחד מהם הסיבה שונה. כאשר מזהים את הסיבה שגורמת לכאבי הראש, אפשר לטפל בה בצורה ממוקדת ולחסל אותה, אחרת מטפלים שנים בסימפטומים ולא מגיעים לתוצאות. חשוב לזכור שהסימפטומים=המיגרנות הם לא הבעיה האמיתית, הם התוצאה של הבעיה – אותה צריך לזהות ובה צריך לטפל כדי להגיע להחלמה. 

טיפולים, טובים ומתקדמים ככל שיהיו, אם הם לא מטפלים בסיבה לבעיה אצלכם, הם לא יעזרו. נקודה. לכן מאוד חשוב דבר ראשון לאבחן את הסיבה, את המקור לכאב ולהתאים את הטיפול לסיבה הספציפית הזו. 

במשך השנים בהם אני מטפלת בחולים פגשתי אין ספור אנשים שגם אחרי 10 או 15 שנים של סבל וכאבים הצליחו להחלים ממצבים שנחשבים כרוניים כמו מיגרנה ופיברומיאלגיה תוך מספר חודשים. נשמע דמיוני? המציאות מראה שכאשר מאבחנים נכון את המקור לבעיה ומתאימים לה טיפול נכון מתקבלות תוצאות אפקטיביות. חשוב לי להדגיש שלא מדובר ב"גלולת פלא" אלא ביישום קפדני של תוכנית הטיפול. המפתח לריפוי נמצא בידיים שלכם – תוצאות הטיפול תלויות בהתמדה שלכם ליישם את ההמלצות שהותאמו לכם על פי האבחון שלי.

יש לכם עוד שאלות? אתם מתלבטים ורוצים לקבל עוד מידע?

אנחנו כאן – זמינים בטלפון 03-5454192  או בוואטס-אפ 054-6333595 כדי לדבר איתכם.

תיצרו איתנו קשר או תשאירו את הפרטים שלכם בטופס הזה ונחזור אליכם בהקדם

כדי להיפטר מהכאבים ולחזור לחיים, מלאו את הפרטים שלכם כאן  >>